Wie modieus door de zomer wil is bij Jari (21) aan het juiste adres! Met zijn bedrijf Sunclassy brengt Jari zonnebrillen op de markt waarmee hij van plan is zijn steentje aan de wereld bij te dragen. En deze jonge ondernemer zal gehoord worden!
Sunclassy betekent voor Jari veel meer dan slechts een zonnebrillenmerk. Het is een community waarmee hij mensen wil verbinden. Zo doneert hij 10% van iedere verkochte zonnebril aan het goede doel. Want bij hem heeft het altijd al gekriebeld om mensen in nood te helpen.
Wie zei dat er niets met de jeugd valt aan te vangen? Think twice! Jari was 20 jaar toen hij Sunclassy uit de grond stampte, een jaar later is het merk officieel gelaunched en klaar voor verkoop! Hoewel hij nog maar net van start is gegaan, heeft Jari grootse plannen voor het merk. Zijn grootste droom is om met het Sunclassy-team in het buitenland mensen in nood te helpen.
Maar eerst is Jari nog vollop bezig met het verder ontwerpen van zijn catalogus. De volgende stap in het proces is een ecologische zonnebril ontwikkelen waarbij het model bestaat uit hout. Daar blijft het ook niet bij voor Jari. Voor iedere zonnebril die over de toonbank gaat, wordt er een boom geplant.
Als je het Jari vraagt dan hebben zonnebrillen zeker en vast een achterliggende betekenis. Het idee om zonnebrillen te verkopen, kwam er nadat hij zelf door een zware periode in zijn leven ging. “Na regen komt zonneschijn en voor die zon heb ik een zonnebril nodig!” Zegt hij optimistisch als spreuk voor zijn eigen merk.
JEZ! WE LIKE! Deze blogpost werd geschreven voor Jessica Bouhez.