Het legendarische jongerenmagazine Joepie ligt vanaf dinsdag 5 maart eenmalig opnieuw in de krantenwinkel. De speciale editie kost 6 euro en de opbrengst gaat integraal naar JEZ!, het jongerencollectief waar VTM, Qmusic, HLN en Belfius hun schouders onder zetten.
De allereerste Joepie kwam uit in 1973, maar in 2015 verdween het tijdschrift uit de dagbladhandels. Tot vorig jaar: speciaal voor de goededoelenactie JEZ! keerde het legendarische Vlaamse jongerenmagazine terug. Die eenmalige uitgave met Pommelien Thijs op de cover bracht maar liefst 200.000 euro. Op vraag van heel wat lezers en fans verschijnt op dinsdag 5 maart een frisse en nieuwe editie van Joepie de winkels. Dit jaar siert posterboy én JEZ!-ambassadeur Aaron Blommaert de cover.
Seks & Body
Aaron Blommaert staat niet alleen op de voorpagina, binnenin lees je ook een openhartig interview waarin hij praat over ruzie maken en pesten. De Nederlandse artiest Joost Klein heeft het over de band met zijn broertje en JEZ!-gezicht Lee (18) praat over haar eetstoornis. In de nieuwe Joepie vind je ook heel wat tips voor meer zelfvertrouwen én - zoals het hoort - ook heel wat tests als 'Ben jij een aanhankelijk lief?'. Uiteraard lees je ook dé razendpopulaire en goeie ouwe hartsrubriek 'Seks & Body'.
XL-poster van Pommelien Thijs
Enkele gelukkige lezers vinden in hun Joepie een gouden ticket voor een exclusieve meet & greet met Aaron Blommaert. En in de nieuwe Joepie zitten ook twee XL-posters van Pommelien Thijs en Average Rob om in de (slaap)kamer op te hangen.
De nieuwe Joepie ligt vanaf dinsdag 5 maart in de winkels en kost 6 euro. Vorig jaar gingen er 44.000 exemplaren de deur uit. De opbrengst is ook nu weer voor JEZ!, de jongerenactie van HLN, VTM, Qmusic en Belfius die zoveel mogelijk geld wil ophalen voor zo'n 200 ondersteunende organisaties in Vlaanderen en Brussel.